Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine IGRALA ZA VAŠE MALČKE NAJA-TEJ
  zadnja osvežitev: 1.11.2010.


Priporočamo vam, da pogoje poslovanja preberete pred nakupom v naši spletni
trgovini. Če se s pogoji ne strinjate vas prosimo, da spletne trgovine ne
uporabljate. Z uporabo spletne prodajalne potrjujete vaše strinjanje s pogoji
poslovanja.
Splošni pogoji spletne trgovine Igrala za vaše malčke Naja-Tej, so sestavljeni v skladu z
Zakonom o
varstvu potrošnikov (ZVPot)
, na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov
za e-poslovanje.
Upravljalec trgovine je: Tadej Logar s.p., Črdenc 7, 1431 Dol pri Hrastniku, e-pošta:
igrala.otroska@gmail.com, GSM: 040-584-184, D.Š:SI67123392, zastopa jo direktor Tadej Logar,
v nadaljavanju "prodajalec".  Izjavljam da sem davčni zavezanec.

 

CENE

Objavljene cene so maloprodajne z vključenim DDV razen, če je napisano drugače
in veljajo ob plačilu z gotovino ali ob nakazilu na TRR. Cene veljajo v trenutku
oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Navedene cene veljajo le
v spletni trgovini '' IGRALA ZA VAŠE MALČKE NAJA-TEJ '' in se lahko razlikujejo

od cen v kateri drugi trgovini z istimi igrali, istega proizvajalca. Če je ob ceni še prečrtana

 cena je to cena, ki je veljala pred znižanjem po veljavnem ceniku prodajalca. Kljub naporom,

da bi zagotovili najbolj točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem
primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo
prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo prodajalec kupcu
ponudil rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

 

SKLNITEV POGODBE IN DOBAVA

· V spletni trgovini poiščite želeni izdelek in ga dodajte v nakupovalno
košarico. To storite tako, da kliknete na (+) poleg cene izdelka na
seznamu ali kliknete »dodaj v košarico« ob opisu izdelka.
· Izdelek lahko kadarkoli iz košarice tudi odstranite. To storite tako, da
kliknete (x) pred izdelkom v predogledu košarice ali v pogledu
»košarica« označite izdelek pod napisom odstrani in kliknete »osveži«.
· Če ste izbrali vse želene izdelke kliknite »blagajna«.
· V nadaljevanju se odločite ali boste naročili izdelke kot gost ali pa se
registrirajte oz. prijavite če ste že registrirani. Priporočamo vam izbiro
registracije, saj s tem pridobite uporabniško ime in geslo s katerim lahko
kasneje dostopate do vaših uporabniških podatkov in statusa naročil. *
· Nato vpišite svoje podatke in v naslednjem koraku še izberite način
plačila in dostave. Še enkrat se vam izpiše vsebina košarice, naslov, in
način dobave in plačila. Pozorno preglejte vnesene podatke in potrdite
naročilo. Po elektronski pošti prejmete potrdilo o naročilu. *
· V naslednjih dveh urah lahko preko uporabniškega vmesnika ali po
elektronski pošti spremenite ali prekličete nakup. Vaše naročilo bomo
pregledali, preverili dobavljivost in potrdili naročilo oz. ga zavrnili, v
primeru, da za to obstaja tehten razlog. Prodajalec lahko za preverjanje
podatkov ali v primeru uskladitve dobavnih pogojev kupca pokliče na
posredovano telefonsko številko ali ga kontaktira po elektronski pošti. *
· Kupoprodajna pogodba je sklenjena v trenutku ko prodajalec potrdi
naročilo, obenem pa tudi kupec prejme sporočilo, da je naročilo
potrjeno. S tem so potrjeni tudi cena in pogoji dobave.
Kupec lahko plača naročeno blago z gotovino ob prevzemu ali z nakazilom na
TRR prodajalca po predračunu.
· Prodajalec pripravi blago za prevzem ali ga preda dostavljalcu. Kupec
prejme sporočilo o statusu naročila »poslano«. Prodajalec se bo trudil,
da bo blago dostavljeno kupcu v dogovorjenih rokih.
· Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga posredovali ob naročilu ali
registraciji in je omejena na področje države Slovenije. Če želite
dostavo izven Slovenije za ponudbo povprašajte prodajalca.. Dostava se
izvrši v dopoldanskem času zato priporočamo, da za dostavo izberete
tisti naslov, kjer ste dosegljivi. V primeru, da vas v času dostave ni na
naslovu, vam bo dostavljalec pustil sporočilo in se z vami dogovoril za
ponovno dostavo. Dostavljalec vam blago dostavi do vhoda v stanovanjski objekt.

Dostava na izbrano mesto v vašem stanovanju, dvorišču, hiši ali poslovnem objektu

in namestitev ter montaža, nista vključeni v ceno dostave. Ne pozabite, da morate

biti ustrezno pripravljeni na prevzem večjih in težjih pošiljk.
Pogodbeni partner – dostavljalec pošiljk je Pošta Slovenije, GLS d.o.o., kurirska služba DPD,

ali katera druga kurirska služba, ki opravlja svojo dejavnost v Sloveniji, vendar si prodajalec
pridržuje pravico izbrati drugega dostavljalca, če s tem ne bo spremenil
dogovorjenih pogojev ali se bo s tem še bolj prilagodil kupcu.
Takoj ob dostavi ob prisotnosti dostavljalca preverite blago. V primeru
poškodovanega blaga naj obvezno tudi dostavljalec podpiše reklamacijski zapisnik
oz zapisnik o poškodovani pošiljki. Kasnejše reklamacije glede poškodovanega
blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše
podjetje ne more rešiti ali upoštevati.  Če je le mogoče zabeležite poškodbo s fotoaparatom. V
teh primerih se obrnite na firmo dostavljalca, ki je izvršil dostavo. Kontaktni
podatki dostavne službe so na spremljevalnih dokumentih na paketu.

 

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA

V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da naročeno blago,
kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko spletne trgovine) vrne
prodajalcu brez navedbe razloga. V roku 15 dni od prejema blaga nas mora kupec
pisno po pošti ali elektronski pošti obvestiti o namenu vračila blaga. Edini strošek,
ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek
vračila blaga. Blago je potrebno vrniti v roku do 15 dni po sporočilu o odstopu od
pogodbe. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni
količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova
količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vrnitev prejetega blaga
prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od
pogodbe. Prosimo, da vrnjenim izdelkom priložite tudi kopijo računa in kratko

pojasnilo zakaj vračate blago.
Kupec mora blago vrniti na naslov: Tadej Logar s.p., Črdenc 7, 1431 Dol pri Hrastniku.
Vračilo vplačila (vrednost blaga in strošek dostave) bo izvedeno na TRR kupca
takoj, ko je mogoče, oziroma najkasneje v 30 dneh po prejetju obvestila o odstopu
od pogodbe.


Možnost vračila ne velja:

* Če je blago umazano, poškodovano ali so vidne sledi uporabe ali montaže.
* Če so poškodovani ali manjkajo dodatki (navodila, garancijski list, pripadajoča
dodatna oprema)
* Za blago, ki je naročeno po natančnih navodilih kupca, oziroma izrecno na željo kupca

( pri tem pa je kupec plačal tudi avans pri naročilu), je prilagojeno kupčevim posebnim

potrebam in željam, kot tako ni primerno za vračilo

(na primer: vsa večja igrala večjih dimenzij in vrednosti, ki so bila naročena na izrecno željo kupca)
V pojem blago po zakonu o varstvu potrošnikov je vključena tudi prodajna
embalaža, saj so na embalaži navedene slike in tehnične lastnosti izdelka.

V primeru ko je originalna embalaža poškodovana ali uničena kupec
takšnega izdelka ne more vrniti, prodajalec pa mu ne more vrniti kupnine.

Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo !
Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe.

 

GARANCIJSKI POGOJI

Garancija ( 12 mesecev ) velja za vse izdelke, ki so kupljeni v spletni trgonini

 IGRALA ZA VAŠE MALČKE NAJA-TEJ ter na podlagi predloženega računa in

 garancijskega lista na katerem je nedvoumno naveden garancijski rok. Kot datum prodaje
velja datum na računu. Garancijo lahko uveljavljate z računom ali s kopijo računa
in garancijskim listom.
Prodajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za
brezhibno uporabo kupljenega blaga. Garancijski pogoji in roki so navedeni na
garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil. Garancijo lahko
uveljavljate pri nas kot prodajalcu.
Prodajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v roku do 45 dni sicer mora izdelek
zamenjati z novim enakim ali enakovrednim izdelkom.
Garancija ne velja za v primeru da kupec oziroma prodajalec ni upošteval navodil za uporabo,

ki so priložena izdelku.

 

STVARNE NAPAKE

Stvarna napaka pomeni, da izdelek že ob nakupu nima lastnosti, ki so potrebne za
njegovo normalno rabo ali v drugih primerih, ki jih za kot stvarne napake določa
Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh
mesecev po odkritju napake obvestite, lahko zahtevate, da brezplačno odpravimo
stvarno napako ali vrnemo del plačila za izdelek v sorazmerju s stvarno napako,
izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim izdelkom ali vrnemo
celotno vplačilo. Izdelek za katerega menite, da ima stvarno napako nam dostavite
na vpogled. Prosimo, da izdelku priložite originalen račun, njegovo fotokopijo in garancjiski list.

Izdelek pošljite na naslov: Tadej Logar s.p., Črdenc 7, 1431 Dol pri Hrastniku.

Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo! V primeru ko ugotovimo, da prijavljena napaka ni sporna,

 vaši zahtevi ugodimo v roku osmih dni. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni
obvestimo, da je napaka sporna in vam izdelek po zaključku postopka vrnemo v
takem stanju kot smo ga prejel.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Prodajalec se zavezuje, da ne bo nikoli izročil osebnih podatkov uporabnikov
nepooblaščeni osebi. Prodajalec za nedoločen čas hrani podatke, ki so potrebni za
izvedbo naročila izključno za potrebe izvedbe naročila. Za varovanje svojih
osebnih podatkov pa je odgovoren tudi vsak uporabnik sam, in sicer tako, da
varuje svoje uporabniško ime in geslo ter z ustrezno programsko opremo za
zaščito svojega računalnika.
Prodajalec uporabnika, ki temu izrecno ne nasprotuje občasno obvešča o različnih
akcijah in promocijah. V sporočilih, ki jih pošilja prodajalec je jasno in
nedvoumno  razviden pošiljatelj, in pogoji za sodelovanje, sporočilo pa je
označeno kot oglasno sporočilo. V kolikor uporabnik ne želi več prejemati reklamnih obvestil,

naj to sporoči na mail: igrala.otroska@gmail.com.

 


ODVEZA ODGOVORNOSTI

 

Prodajalec se trudi zagotoviti točne in ažurne podatke o izdelkih, cenah in pogojih
dobave. Ker pa se lahko lastnosti, cena in pogoji dobave tako hitro spremenijo, da
prodajalec ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnem mestu, prodajalec
ne daje garancije na točnost informacij in ne prevzema odškodninske odgovornosti
za napake v vsebinah spletnega mesta.

Prav tako ne prevzema nobenih odškodninskih ali kakršnih koli drugih odgovornosti, ki bi

nastale pri uporabi igrala ( poškodbe,… ).

Vsa igrala se uporabljajo izključno na lastno odgovornost kupca.

Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo dejanskega stanja in lastnosti

določenega izdelka. Na spletnem mestu so tudi komentarji uporabnikov.

Prodajalec ne odgovarja za vsebino komentarjev, si pa pridržuje pravico,

da odstrani komentar ali del komentarja, ki je očitno neresničen, zavajajoč ali žaljiv.
Prodajalec si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni pogoje poslovanja brez
predhodnega obvestila.

 

AVTORSKE PRAVICE

Spletna trgovina  IGRALA ZA VAŠE MALČKE NAJA-TEJ, vsi podatki, opisi, slike in  

grafika so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami

avtorskega prava in jih ni dovoljeno kopirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega soglasja.
Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

 

Če tukaj niste našli odgovora na vaše vprašanje nam vprašanje pošljite na:
igrala.otroska@gmail.com

 

Hvala za nakup, se priporočamo.

IGRALA ZA VAŠE MALČKE NAJA-TEJ

 
Najem spletne trgovine RUF